Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2012 18:31 - Вярвай
Автор: dulce983 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 139 Коментари: 0 Гласове:
1



  Нека ти разкажа как минава живота ми. Понякога се чудя дали изобщо те интересува, дали се сещаш за мен от време на време.. дали ти липсвам. Когато се събудя първото нещо, което виждам е онази плюшена играчка, която ми беше подарил.. оново може би куче или маймуна.. така и не разбрахме и решихме какво е. Тя още мирише на парфюма ти и да, аз все още изтръпвам като я помириша. Онези картички и писма, аз все още ги пазя.. беше ми ги подарил просто така.. за да ме зарадваш. И онези наши песни.. все още ги слушам и плача с усмивка на лицето като ги чуя. Изтръпвам цялата при спомените ни.. всеки поглед, усмивка, целувка.. помня всичко. Много ми липсваш.. начина, по който се грижеше за мен.. как нежно ме наричаше, как винаги ме разбираше. Липсва ми това, как когато не бях права не ми се караше, а ми обесняваше нещата и аз просто се съгласявах с теб. Моята упора. Не мога да си представя какво би било ако не те познавах.. ти ме научи да живея, отвори един път за мен, и аз те последвах. Върни се и ме научи как да живея правилно... отново :)        


Тагове:   таг,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dulce983
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6280
Постинги: 5
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930